130 KILOMÉTER CSAPATBAN, A TISZA-TÓ KÖRÜL
Igazi “ökofutásra” invitálunk benneteket a nyár közepén, amely egy csodálatos, érintetlen környezetbe enged bepillantást 2025-ös versenyünkön változatlanul a 130 kilométeres körrel várunk, ennek köszönhetően gyakorlatilag oda vissza körbefutjuk a tavat, a 2020-ban átadott új ikonikus híd érintésével. Az eddigiekhez hasonlóan az összes indulónk Mizuno pólót kap. A célba érkezést követően, az Athletes Garden-ben befutóéremmel és zsíros kenyér party-val várunk benneteket!
NEVEZÉSI DÍJAK
- 2 fős csapat -> 25 900 Ft/fő
- 3 fős csapat -> 24 900 Ft/fő
- 4 fős csapat -> 21 900 Ft/fő
- 5 -10 fős csapat -> 15 900 Ft/fő
- 5-10 fős céges csapat -> 16 900 Ft/fő
- Bringás kísérő -> 14 900 Ft/fő
- 2 fős csapat -> 28 900 Ft/fő
- 3 fős csapat -> 25 900 Ft/fő
- 4 fős csapat -> 22 900 Ft/fő
- 5 -10 fős csapat -> 16 400 Ft/fő
- 5-10 fős céges csapat -> 17 400 Ft/fő
- Bringás kísérő -> 15 900 Ft/fő
- 2 fős csapat -> 31 900 Ft/fő
- 3 fős csapat -> 26 900 Ft/fő
- 4 fős csapat -> 23 900 Ft/fő
- 5 -10 fős csapat -> 16 900 Ft/fő
- 5-10 fős céges csapat -> 17 900 Ft/fő
- Bringás kísérő -> 16 900 Ft/fő
Kérjük, vegyétek figyelembe, hogy az NN UB előnevezést és rajtidőpont választást érő helyek UTT-nevezési díjának befizetési határideje 2025. január 31., a nem fizető csapatokat töröljük a nevezési listáról!
RÉSZLETES CSAPATVERSENY KIÍRÁS
VERSENY IDŐPONTJA: 2025. június 27-29.
TÁV: 130 km, két kör a Tisza-tó körül
NEVEZÉSNYITÁS IDŐPONTJA: 2024. november 28., 18:00
VERSENYKÖZPONT: Tiszafüred Morotva kerékpáros pihenő
SZAKASZOK
A 2025. évi Ultra Tisza-tó 18 szakaszból áll majd. A legrövidebb szakasz mindössze 1,6 km, a leghosszabb 11,2 km lesz.
Minden váltóponton lesznek mobil WC-k, amelyek közül egyet a zöld rajtszámos ultrafutók részére tartunk fenn és matricával jelöljük.
Tiszafüred rajt és célterület | 0 | 130 |
Tiszaörvény váltó- és frissítőpont | 3,2 | 126,8 |
Tiszaszőlős frissítőpont | 7,7 | 122,3 |
Tiszaderzs váltó- és frissítőpont | 14,4 | 115,6 |
Tiszaderzs frissítőpont | 18,9 | 111,1 |
Abádszalók 1. váltó- és frissítőpont | 22,6 | 107,4 |
Abádszalók 2. váltó- és frissítőpont | 25,3 | 104,7 |
Adábszalók frissítőpont | 28,4 | 101,6 |
Kisköre váltó- és frissítőpont | 31,9 | 98,1 |
Kiskörei Strand frissítőpont | 33,7 | 96,3 |
Dinnyéshát váltó- és frissítőpont | 37,6 | 92,4 |
Dinnyéshát frissítőpont | 42,2 | 87,8 |
Sarud élményfalu váltó- és frissítőpont | 46,9 | 83,1 |
Sarud frissítőpont | 50,7 | 79,3 |
Poroszló váltó- és frissítőpont | 55,1 | 74,9 |
Bicikliút frissítőpont | 60,5 | 69,5 |
Tiszafüred váltó- és frissítőpont, fordító | 65 |
A verseny útvonala végig a Tisza-tó körüli gáton halad. Autóval felhajtani erre a területre TILOS!
VERSENYKATEGÓRIÁK
- Kétfős női csapat
- Kétfős férfi csapat
- Kétfős “vegyes páros” csapat
- Háromfős női csapat
- Háromfős férfi csapat
- Háromfős “vegyes páros” csapat
- Négyfős női csapat
- Négyfős férfi csapat (ha az egyik csapattag férfi, akkor a csapatot ide soroljuk)
- Öt-tízfős női csapat
- Öt-tízfős férfi csapat (ha az egyik csapattag férfi, akkor a csapatot ide soroljuk)
- Céges csapatverseny 5-10 fős csapatok között
Csapatlétszám limit
A 2025. évi versenyre – az esemény magas színvonalának érdekében – maximum 400 csapat jelentkezését tudjuk fogadni.
A 9. Ultra Tisza-tó nevezését 2024. november 28., 18:00-kor nyitjuk. A nevezés beküldésekor kiválaszthatjátok, hogy 2026. évi NN UB-ra nevezési és rajtidőpont választási jogot érő, vagy a többi csapathelyre jelentkeztek. Kérjük, amennyiben nem az NN UB-t érő helyre hajtotok, azokat hagyjátok meg a többieknek.
AZ NN UB ELŐNEVEZÉSI ÉS RAJTIDŐPONT VÁLASZTÁSI JOG NEM ÁTADHATÓ!
A nevezéshez elengedhetetlen a Személyes profil, amely IDE kattintva hozható létre.
Adataid bármikor módosíthatók.
Kérjük, figyelj arra, hogy a neved a magyar szabályok szerint kerüljön mentésre, azaz VEZETÉKNÉV elől, UTÓNÉV hátul.
Ennek a Facebookon és a Gmailen keresztül történt regisztrációknál van jelentősége.
DÍJAZÁS
Minden, szintidőn belül célba érkező csapat egyedi befutóérmet kap (minden csapattag egy érmet, átvételéhez szükséges a StafétApp alkalmazás).
A kategóriák 1-3. helyezettjei kupát kapnak.
Külön értékelt csapat kategória
Céges csapat kategória 5-10 fő (a csapatban kizárólag az egyazon cégben dolgozó személyek és családtagjaik szerepelhetnek).
A céges csapatok az 5-10 fős váltóverseny értékelésben is részt vesznek.
CSAPATKAPITÁNYOK FIGYELMÉBE
A csapat nevezésénél a következő információkat kérjük majd:
- Csapatnév
- Kategória (céges // nem céges // férfi csapat // női csapat // vegyes csapat // NN UB-t érő hely, vagy “sima” UTT-nevezés)
- Csapat létszáma (2-től 10 főig, a létszám egyedi elbírálás alapján később csak felfelé módosítható)
- Tervezett köridő a 130 km hosszú körre (a csapat által tervezett köridő 2025. május 16-ig, a csapatkapitány személyes profiljának segítségével módosítható); a köridő 7 óra és 17 óra közötti időtartam lehet
- Csapattagok pólómérete (külön a férfi és külön a női méretek, a nevezéskor megadott pólóméretek 2025. február 15-éig módosíthatók, a szabad kapacitás függvényében, a csapatkapitány profiljának használatával)
- Számlázási név és cím (cég esetén, a cég nevét és számlázási címét, adószámát kell megadni)
- Egy profilról kizárólag egy csapatot tudtok regisztrálni. Ha több csapattal neveznétek, javasoljuk, hogy előre jelöljétek ki az összes csapatkapitányt! Céges csapatok regisztrációja során a csapatnévben szerepelnie kell a cégnévnek (pl.: UTTánfutók, fUTTóbolondok)
- Ha a csapat mellé bringás kísérőt szeretnétek, neki a bringatúrára kell regisztrálnia és ott kérjük, jelölje meg mely csapatot fogja szombaton kísérni
NEVEZÉSI DÍJAK
Az összegek csapattagonkénti díjat (Ft/fő) jelölnek, a határidők pedig nevezési és befizetési határidőt – ezt tartsátok szem előtt az utalási határidőknél!
UTT kategóriák | 2025. január 31-ig | 2025. március 1-ig | 2025. március 2-től nevezészárásig |
2 fős csapat | 25 900 | 28 900 | 31 900 |
3 fős csapat | 24 900 | 25 900 | 26 900 |
4 fős csapat | 21 900 | 22 900 | 23 900 |
5 -10 fős csapat | 15 900 | 16 400 | 16 900 |
5-10 fős céges csapat | 16 900 | 17 400 | 17 900 |
Csapatot kísérő Bringás | 14 900 | 15 900 | 16 900 |
Az összegek bruttó összegben és magyar forintban értendők. Az NN UB előnevezést érő helyek UTT-nevezési díjának befizetési határideje 2024. január 31., a nem fizető csapatokat töröljük a nevezési listáról!
A NEVEZÉSI DÍJ BEFIZETÉSÉRŐL
1.) SimplePAY fizetéssel
2.) Átutalással (forintban) a Szervező, Balatonman Triatlon Kft. bankszámlaszámára
K&H 10401055-50526549-56551033
3.) Személyesen versenyirodánkban, kizárólag készpénzben (Iroda: 1134 Bp. Tüzér utca 9-11 // Nyitva tartás: Hétköznap – 9:00-17:00)
Személyes készpénz befizetés esetén a 2-7 fős csapatok az előző évek ajándéktárgyai közül a készlet erejéig két különböző ajándékot választhatnak! A 8-10 fős csapatok az előző évek ajándéktárgyai közül a készlet erejéig három különböző ajándékot választhatnak! Ajándék pólók esetében nem tudunk teljes méret szortimentet biztosítani, és az előző évi fejlámpák és soft cupok is csak korlátozott mennyiségben állnak rendelkezésünkre, ezért az akciót a raktáron megmaradt készlet erejéig tudjuk biztosítani. Megértéseteket köszönjük!
FIGYELEM!
Postai csekket nem áll módunkban fogadni.
Amennyiben postai csekken kerül elindításra a nevezési díj befizetése, azt a bank azonnal visszautalja.
A nevezési díjat egy összegben kell elutalni.
Számlát kizárólag a regisztráció során megadott névre és címre tudunk kiállítani, a számla megbontására nincs lehetőség.
A külön beérkezett díjakat a banki költségek levonása mellett visszautaljuk a feladónak!
Továbbra is lehetőséget biztosítunk, 300 csapat számára, hogy indulási és rajtidőpontválasztási jogot szerezzen a 2026. évi NN Ultrabalaton versenyre, tehát nekik nem kell a “rajtvonalon” állniuk a 2026. évi UB nevezés megnyitásakor.*
*A részvételi jog a 2026-ös NN Ultrabalaton versenyünkre, az NN UB-nevezés megnyitása előtt egy hétig van érvényben, ezt követően be kell érkeznie hozzánk a 2026. évi kiírásban szereplő foglalónak; a be nem fizetett regisztrációkat töröljük; az indulás joga a meghirdetett létszámú csapatokra, a meghirdetett mennyiségben érvényes. Lényeges, hogy a csapatok nevének, a csapatok kapitányának, a kapcsolattartásra használt e-mail címnek továbbra is egyeznie kell a versenyeken, és a csapatnak a vállalt szintidőn belül kell beérkeznie a 2025. évi UTT-130 versenyen. Továbbra is korlátozás nélkül bővíthető az UTT-n UB-indulási jogot szerzett csapat létszáma, a 2026. évi Ultrabalatonra.
A 9. UTT-130 versenyen NN UB-indulási jogot szerzett csapat létszáma, a 2026. évi NN Ultrabalatonra korlátozás nélkül bővíthető!
A 300 csapat összeállítása: 4 fős – 20 csapat // 5 fős – 22 csapat // 6 fős – 24 csapat // 7 fős – 26 csapat // 8 fős – 28 csapat // 9 fős – 30 csapat // 10 fős – 150 csapat
A NEVEZÉSI DÍJ TARTALMAZZA 4-10 FŐS CSAPATOK RÉSZÉRE
- Részvételi jog a versenyen
- Befutóérem (a szintidőn belüli teljesítésért)
- Rajtcsomag
- Chipes időmérés
- Dreher 24 alkoholmentes sör a célban
- Orvosi felügyelet a verseny alatt
- Zsíros kenyér party
- Frissítés a CSAPAT asztalról
A NEVEZÉSI DÍJ TARTALMAZZA 2-3 FŐS ULTRACSAPATOK RÉSZÉRE
- Részvételi jog a versenyen
- Befutóérem (a szintidőn belüli teljesítésért)
- Rajtcsomag
- Chipes időmérés
- BioTechUSA frissítés az EGYÉNIEK és a csapatok asztaláról
- Dreher 24 alkoholmentes sör a célban
- Orvosi felügyelet a verseny alatt
- Masszázs a verseny után
- Zsíros kenyér party
A RAJTCSOMAG TARTALMA
- Csapat rajtszám (viselése kötelező)
- UTT technikai MIZUNO póló
- Időmérő chip
MIZUNO PÓLÓ MÉRETTÁBLA
A képen látható MIZUNO póló csak illusztráció, a 2025. évi póló grafikai terveit a későbbiek folyamán mutatjuk be! A szín és a grafika egyenlőre titok.
VÁRHATÓ RAJTCSOMAGÁTVÉTEL
A rajtcsomag felvételének a feltétele a kitöltött és kinyomtatott felelősségvállalási nyilatkozat!!!
– 2025.06.25., Szerda // BUDAPEST XIII. kerület, Tüzér utca 9-11 Maratonman DEPO – 10:00 – 20:00 – Rajtcsomagátvétel: minden induló részére
– 2025.06.26., Csütörtök // BUDAPEST XIII. kerület, Tüzér utca 9-11 Maratonman DEPO – 10:00 – 18:00 – Rajtcsomagátvétel: minden induló részére
– 2025.06.27., Péntek // TISZAFÜRED Morotva Kerékpáros Pihenőpark – 14:00 – 20:00 – Rajtcsomagátvétel: minden induló részére
– 2025.06.28., Szombat // TISZAFÜRED Morotva Kerékpáros Pihenőpark – 05:30-tól – Rajtcsomagátvétel: minden induló részére
IDŐMÉRÉS
Online rendszerrel történik a kijelölt váltópontokon, a verseny végén a nettó idő látható, kérjük, figyeljetek arra, hogy a végleges eredményeket az esetleges időjóváírások befolyásolhatják!
Eseményünk az Ötpróba program pontgyűjtő állomása is egyben! Aki a rendezvényünkön regisztrált Ötpróbázóként vesz részt, a teljesített távtól függően pontokkal gazdagodik – ezeket pedig idővel garantált jutalmakra válthatja be. Fontos, hogy a nevezéskor ne felejtsd el megadni az Ötpróba-azonosítószámodat, csak ebben az esetben tudjuk igazolni a teljesítésedet. Ha még nem vagy Ötpróbázó, de szeretnél azzá válni és már nálunk megkezdenéd a pontgyűjtést, itt tudsz regisztrálni rá: https://otprobazz.hu/
CHIP LETÉTI DÍJA
A rajtcsomag átvételekor a csapatok részére 5000 forint kaució ellenében adjuk át a chipeket. A kaució megfizetésekor 5000 forintosnál nagyobb bankjegyet nem tudunk elfogadni. A célterületen nem visszaváltott chipeket 2025. július 18-ig váltjuk vissza pénz ellenében.
#RUNGREEN
2025-ben a verseny ismét környezetbarát szemléletben kerül megrendezésre. A frissítőpontokon nem lesznek eldobható műanyag poharak hanem saját pohárba, soft cup-ba, kulacsba vagy a versenyközpontban bérelhető NNUB soft cup-ba tudtok frissítést vételezni.
SZINTIDŐ
A teljesítésre, a csapatoknak, az általuk megadott köridő + 1 óra áll rendelkezésre. A váltó- és frissítőpontokat ezekhez a megadott köridőkhöz igazítjuk!
RAJTIDŐPONTOK
A nevezéskor a lehető legpontosabban adjátok meg a várható köridőt, mert a rajtoltatást ennek alapján állítjuk össze! A köridő pontos megadásához töltsétek le a szakaszkalkulátort vagy a stafétapp-ot. A csapat köridejét kizárólag a csapatkapitány módosíthatja, Személyes profilján keresztül, 2025. május 16-ig.
A csapatok rajtidőpontjait június 10-ig tesszük közzé, a rajtidőpont megváltoztatására nincs lehetőség!
BRINGÁS KÍSÉRŐ CSAPATOK RÉSZÉRE
Amennyiben a csapatot bringával szeretnétek kísérni, a bringás kísérőnek a Bringatúrára kell regisztrálnia, és ott kell megadnia, hogy melyik csapattal tart. Kérjük, a regisztráció során jelölje meg, hogy mely csapatot fogja kísérni. Természetesen ő is kap UTT MIZUNO eseménypólót, bringás érmet és az útvonalon NÉGY ponton is frissíthet a csapatok részére felállított asztalról. A csapatot kísérő bringás kísérők egyszerre indulhatnak el a körre a kísért csapattal.
VÁLTÓPONTOKA csapatok csak a kijelölt váltópontokon végezhetik el a váltást.
Tudjuk, hogy a verseny hozhat olyan szituációkat, amelyekben kénytelenek vagytok máshol váltani (pl. sérülés miatt), ennek nincs akadálya, de számítsatok arra, hogy mobil WC-ket, parkoltató személyzetet és frissítést csak a kijelölt váltópontokon biztosítunk számotokra. A kísérő autókkal ne zavarjátok az útvonalon futókat, kerékpárosokat és legyetek tisztában vele, hogy a gátra tilos felhajtani!
KÖZLEKEDÉS AZ ÚTVONALON
A verseny útvonala a Tisza-tó körüli gáton halad, ahová kocsival felhajtani szigorúan tilos! A gáton kamerarendszer üzemel és a szabály megszegőit akár 100 000 Ft pénzbírsággal sújthatják!
FRISSÍTÉS
A versenyen több mint 30 frissítőponttal várunk benneteket, hogy pótolhassátok az elvesztett folyadékot és kalóriákat. A frissítést, – a 2024-es évhez hasonlóan – 2025-ben, nem csak a szakaszt futó versenyző, hanem a rajtszámmal rendelkező csapattagok is igénybe vehetik. Az útvonalon lévő frissítőpontokon, a csapatok számára fenntartott „csapat” asztalokról frissíthettek, kérjük, hogy az egyéni indulók számára fenntartott ún. „extra” asztalról ne frissítsetek!
A frissítőpontokon 4-10 fős csapatként a következőkre számíthattok:
- víz
- BioTechUSA Isotoniás sportital
- banán
- szőlőcukor
- mazsola
- sós ropi
A 2-3 fős csapatok frissítését az egyéni versenykiírás tartalmazza,
amely IDE kattintva érhető el!
A 2-3 fős csapatok az egyéni futóknak járó frissítést kapják, így jogosultak az egyéni asztalról is frissíteni, részükre két ponton meleg ételt is biztosítunk.
CÉLTERÜLET NYITVA TARTÁSA
2025. június 28-án szombaton, 12:00-tól
VÁRHATÓ EREDMÉNYHIRDETÉS
Csapat eredményhirdetések azon kategóriákban, ahol a női 3. helyezett csapatok beérkeztek: 20:00
További csapat eredményhirdetések: 21:30
Díjat kizárólag az eredményhirdetés keretei között adunk át. Kérjük a dobogós sportolókat, hogy személyes jelenlétükkel tiszteljék meg a versenyt és versenytársaikat, pontosan jelenjenek meg az eredményhirdetésen. Az eredményhirdetést lekéső díjazottak részére díjat utólag nem adunk át és nem postázunk.
UTT ELSŐBÁLOZÓ HELPDESK
Az elmúlt években hagyománnyá vált az UTT előtti „elsőbálozó helpdesk”, amelyet az először induló csapatok megkeresései miatt hívtunk életre. Ennek keretében egy átfogó, rövid ismertetés után lehetőséget biztosítunk nektek arra, hogy felmerülő kérdéseiteket kommentben feltehessétek.
A Facebook LIVE-on a következő témákat érintjük:
Szakaszkalkulátor használata // Logisztika, kísérő autók közlekedése // Frissítés // Útvonaltervezés // Felkészülés // Öltözködés
IDŐPONTJA: 2025. június 2. hétfő 17:15
HELYSZÍN: FACEBOOK LIVE AZ UTT FACEBOOK OLDALÁN
ORVOSI FELÜGYELET
A mezőnyt orvosi stáb kíséri, mentőautókkal és motorosokkal. Telefonszámukat a rajtszámon találjatok meg. Kérjük, hogy fokozottan figyeljetek a verseny alatt bajba került futókra ti is! Amennyiben az orvosi stáb úgy látja, hogy a versenyző nem alkalmas a verseny folytatására, a rajtszámát leveheti, a versenyből kizárhatja. Csapatok esetében egy másik csapattag átveheti a chipet, hogy a csapat folytathassa a versenyt.
VERSENYSZABÁLYZAT
IDE kattintva érhető el.
FOTÓZÁS
A versenyen a futófotó profi fotósai készítenek képeket melyeket rajtszám szerint kereshetően megtaláltok majd a futofoto.hu oldalon.
A szervező fenntartja a jogot a program és kiírás megváltoztatására.
MINDIG A SAJÁT LÁBADNAK ÉS FUTÓSTÍLUSODNAK MEGFELELŐ CIPŐBEN FUSS! EHHEZ A LEGJOBB VÁLASZTÁS A MARATONMAN DEPO; VÁRUNK WEBÁRUHÁZUNKBAN VAGY A 13. KERÜLET, TÜZÉR UTCA 9-11-BEN!